Statcounter

Wednesday, January 21, 2009

Lelaki Dan Permainan Bubut2



Hahahaahhahaha. Kasi ketawa dulu tu topik. U know guys…kamurang yang lelaki ni sedar ka satu hal pasal lelaki? Kamurang tau ka kamurang ni suka MEMBUBUT? Yes! If I use the CHASING GAME – sia takut ada yang paning. Now you know. This is definitely SATU perkara yang SANGAT menarik pasal lelaki. U Guys Definitely Lurveee The Chasing Game! Ada perempuan ni mimang ada payah sikit mau dekat. Call it anything la, jual mahal ka, suka ati kamurang. But ini perangai la yang sebenarnya turns the guys CRAZY! Sia sendiri pun tidak paham juga hal ni until benda tu berlaku depan mata sia sendiri, baru la sia paham. Lelaki2 yang sedang membaca ni, what do you guys think?


Perempuan yg susah mau dapat, lagi la kamu berkeras mau kejar dia. Yang senang dapat, kamu pun senang juga kasi lepas. Kenapa kunu dengan korang ni? Ohh…I Know! Because you guys lurves challenges kan. Ohooo…Ini adalah satu KELEMAHAN lelaki wooo…Hahahahahahaha. Pasal dalam kamu kesukaan mengejar tu perempuan, seolah-olah kamu berada di hujung jari tu perempuan. Dia cuma tunjuk, kamu akan ikut. Sebab kamu rasa seronok ba dengan ni permainan. Dan kalau kamu terkena perempuan jahat, dia biar kamu hanyut dalam permainan kamu sendiri, dan akhirnyaa… kamu tetap putih mata. Kamu tidak pun dapat dia ba. Ha! Jangan salahkan perempuan. Apa boleh buat kalau orang lain yg dapat curi hati dia.


Itu majalah Cleo cakap…Men Loves The Chasing Game. They love the thrill. They love the challenges. Jadi, lelaki2 macam ni, dorang akan rasa seronok kalau kejar perempuan yg jadi rebutan lelaki2 lain. Sebab dorang rasa ini adalah masanya untuk tengok kuasa kelakian dorang. “Kalau la sia yang dapat tu perempuan, mimang sia la staring!” But yang funnynya, sebenarnya THE BEST PART is not about “getting the girl”…Tapi perasaan sudah menewaskan itu lelaki2 yang sama2 berebut tu. U like it how the other guys akan salute you and cakap to you, Wah, kau juga dia pilih ah. Mimang kau betul2 hebat la. Semua berebut dia tapi nda dapat. Nah, pujian semudah itu la yang sebenarnya kamu paling tunggu2! Hahahahahahah.


Tapi the worst part of the chasing game, according to Cleo is… when dorang dapat kau, itu keseronokan semakin hilang. Walaupun masa dapat kau tu dorang rasa dorang sudah memiliki dunia ni, tapi dorang akan rasa bosan bila sudah teda benda yang dorang kena kejar. Pasal tu la lelaki tend to take their ladies for granted and kita perempuan pun rasa, kita semakin tidak dihargai. Mungkin hati dorang tetap sayang dengan kita, tapi teda sudah tu emosi yang MEMBARA-BARA, yang dulunya bukan main lagi. Jadi kita yg perempuan ni akan mula rasa jauh hati sebab kita punya sikap ni berbeza dengan lelaki. Kita ni biasanya, semakin hari semakin sayang dan semakin mau melekat sama dorang. Lelaki ni pula, sebaliknya. Ada yang semakin kau mau melekat, semakin lagi dorang rimas. Haiyaaaaaaaaaaaaaaa… macam2 ba korang ni!


Suka ati korang la mau buat macamana! Jangan menyusahkan hidup org lain cukupla! (Hahahahahahah. Tiba2 datang geram ni ba.) Teda penutup ni ari. Korang buat penutup sendiri laa!!!

(Hahahahaahahahaha. Just kidding ba. Play2 only with you guys. Muahs you all.)

9 comments:

Joel Johnny said...

HAHAHAHAHA.... Ya bah.. main bubut2 best bah.. tingu sapa yg champin gitoo..!
tapi sya pernah men tu lumpat getah juga bah, yg prumpuan selalu main tu..
hahahahahahha..
nice post !
Chasing the dream girl? Maybe.....Kalau cinta sdh melekat, tahi gigi pun rasa coklat...! lol

Twofivesix256 said...

Hahahahaha Johnny...jan la ba sampai mcm tu, adakah sampai rasa coklat. Nda mo eh! *Lols. K, keep reading my friend.

AngeL BeaR said...

mangkali la juga..coz i never knew if he was chasing or not =.=

NoVaCaiNe said...

kabur mata ku mencari komen..haha~! yeah...lawa nie topik! lelaki dan permainan bubut2.. :P erm... tapi klu aku lah kan...memang normal lah..sebab klu becinta nie time mengurat ja yg paling indah..sampai bila2 pun masa mengurat jua tuh yg bikin pasangan yg ada sekarang nie ketawa klu ada date! whkhwkwhkwk~!

Twofivesix256 said...

Novacaine: Balik2 sia baca comment kau tu tapi sia nda jua paham2 ni ba. Hahahahaha. Just kidding friend. Sepa suruh kau buli sia sana channel. *Lols. Thanks for your comment.

PJ said...

Balik2 sia baca comment kau tu tapi sia nda jua paham2 ni ba. <--- ini lagi menarik...
wakakaka

;p

Twofivesix256 said...

Ya laa tu papa comel...kubit pipi kau tu sana. hahahahaha

Anonymous said...

muahaha.
i know one guy, tapi tabalik ni.
instead of membubut, dia lagi suka kana bubut.
wakwakwkakw..

Twofivesix256 said...

Arila^9? Finally you shows yourself here ah? hehehe muahsss kau sana bebeh