Statcounter

Thursday, July 2, 2009

Cheapkah The Chocs?

Yesterday, my parents went to Labuan, together with my first brother and a few others. My youngest brother joked to my mom, “Kasi beli kami coklat. Tapi jangan beli satu ja, paling2 pun satu dozen baru la ada kick” My mom joked back and said, “Bahh, kirim duit satu kali baru buli minta beli macam2.” Hahahaahahahaha.

So they arrived back at home almost midnite. And I felt quite funny that my mom actually bought chocolates and I was the one who picked which choc I wanted. I was looking for Roast Almond but it was not there. “Alaaaa, teda yg sia suka tu.” My mom cakap, “Mana sia tau tu apa tu jenis2 dia.” Terus I feel so kelucuan sebab just because someone goes to Labuan, we always mention about chocolates. Mesti mau minta ole2 dari sana. But betulkah choc di sana tu murah sangat?

I tell you ahh, itu choc yang my mom beli tu, ampai2 ba sana kadai tu. Dan yang paling funnynya, harganya lebih kurang saja!! Bezanya mungkin 40-50 sen ja. But then suddenly when pegi Labuan, memajak chocolate untuk bekalan beberapa bulan punya. Aiyo…come on laaahhh… Choc is not that cheap anymore la in Labuan.

Tapi kalau orang yang kasi beli tu lain cerita la kan. Hehehehehe. :P

Note: Choc is not only sweet in taste, but also sweettt as a gift. :)

2 comments:

ulal said...

/me terbayang lips bebeh256 punuh ngan sukelat wakwak

Twofivesix256 said...

Hahahahahahaha /me gigit pipi si ulal, sepa suruhhh notty... *Lols